Aquesta setmana hem celebrat una nova edició de les XII Olimpíades del Balmes a l’Estadi Pilar Pons de Cornellà, una jornada plena d’esport, emoció, companyonia i treball en equip.

L’alumnat de Primària i ESO, juntament amb el professorat, ha participat activament en aquesta jornada esportiva demostrant esforç, superació i respecte, valors que formen part de l’essència de les Olimpíades i de la nostra comunitat educativa.

Més enllà de la competició, la jornada ha estat una oportunitat per compartir experiències, fomentar la convivència i gaudir de l’esport en un ambient molt especial.

Volem fer un agraïment molt especial a l’alumnat i professorat de 1r del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva (EAS) de @balmesport, que han fet possible l’organització d’aquest gran esdeveniment i han contribuït a crear una experiència inoblidable per a tots els participants.

Enhorabona a tot l’alumnat participant i a totes les persones que han format part d’aquesta gran jornada!

Més informació a www.jaumebalmes.com